Onnodig verlies in Hengelo!

ATC '65 1

... (penalty)

3e klasse D

29 oktober 2022 14:30

P.W.M. Peezenkamp

Sportpark Slangenbeek
Torenlaan 60
7559PB
HENGELO OV

(Mariënberg verliest van effectiever ATC’65)
Winnen doe je met z’n allen, verliezen ook…
Echter, Mariënberg kan het zich gewoon niet permitteren als enkele spelers niet of half thuis geven.
Het vorige duel, thuis tegen Daarlerveen, werd er ééndrachtig met 11 man samengewerkt.
Die wedstrijd wonnen wij verdiend tegen een beter voetballend elftal.
Afgelopen zaterdag was ATC’65 misschien niet beter maar sprongen ze wel effectiever met de kansen om en waren ze in ieder geval beter bij de les!
221029_atc65-1e_029a.jpg
Jammer, want een gelijkspel had zekers gekund en als wij beter met de kansen waren omgesprongen in het tweede bedrijf hadden we zelfs sportpark Slangenbeek met een zege kunnen verlaten.
Nu, lege handen, ok volle kistjes bier met…ok, lege flesjes.
Tuurlijk, geen man overboord maar in deze competitie waar elk punt een bonuspunt is verlorgen wij er minimaal 1 en volgens de geleerden drie.
Jammer!
221029_atc65-1e_068a.jpg
Komende week is Mariënberg vrij want zij wij, zoals Vlaggert Doek het zo mooi verhaalde, de 13e ploeg.
Ons eerstvolgende wedstrijd is zaterdag 12 november in Nijverdal tegen Door Eendracht Sterk (DES).
Dat moeten wij zekers weer zijn, op halve kracht redden wij het namelijk niet, daar zijn wij helaas niet goed genoeg voor.
Of alles, of niks….en niks zorgt niet snel voor punt(en).
Fijn weekend!