Mariënberg haalt maximaal resultaat!

ATC '65 1

18 maart 2023 14:30

E.R. Aukema

Sportpark Westerpark
Westerweg 8 A
7685PK
BEERZERVELD

(Roodzwart gelukkigste met 1-1 tegen ATC’65)
Gehoopt op 3 punten maar meer dan een puntendeling tussen Mariënberg en ATC’65 uut Hengelo zat er echt niet in.
Daar mochten de Westerparkbewoners het gelukkigste mee zijn.
Vooral in het eerste bedrijf verzuimden de beweeglijke gasten van ATC Hengelo om meer afstand te nemen van de roodzwarte voetballers, die niet echt hun dag hadden. Verre van dat.
Dat kan, dat mag. Soms is het niet anders en moet je genoegen nemen met een punt!
Punt uit!
Bouwhuis_Collin_1eva.jpgInvaller Colin Bouwhuis bracht vlak voor het sluiten van de markt beide ploegen in evenwicht!
ATC’65 kon er mee leven, wij ook.
Kortom niemand die na afloop zuurpruimend aan de bestuurstafel zat.
Benieuwd of de eitjes de gewenste uitwerking hebben gehad…?
Neuh, Tim Engbers diepte uit de binnenzak nog een mooie roodzwarte sleutelhanger op.
Kreeg hij ooit van leider Gerard Lotterman toen hij nog hoofdverantwoordelijke was bij Quick’20 en hij tegen een onnodige nederlaag aanliep op het Westerpark.
Ouwe jongens krentenbrood.
Je koopt er bij Sietse geen brood minder om….Maar toch!
Volgend jaar is hij trainer bij Sparta Enschede. Succes alvast, mooi hoe hij de kar momenteel trekt bij de zaterdagtak van ATC’65.
Zondag is wat telt, zaterdag hangt er maar een beetje bij….Jammer!
Dat kan toch anders, moet anders kunnen. Of niet dan…??
Gaat volgend jaar zekers anders. Wat ik oe brom!
Wij blijven onverminderd werken aan ons doel. Zorgen dat wij droge voeten houden in de 3e klasse.
De overige uitslagen waren niet ongunstig. Wij staan nu 10 punten voor op plekken die aan het einde van de rit rechtstreekse degradatie opleveren….
De veilige 8ste plek blijft nog steeds in zicht. Je kunt rekenen tot je een ons weegt maar we zien wel waar het schip dit seizoen strandt.
Zaak is dan wel om uit een heel ander vaatje te tappen als afgelopen zaterdag, zo gaan wij het echt niet redden. Achteraf mogen wij ATC’65 dankbaar zijn dat ze in de eerste helft slordig met de kansen omsprongen anders was het na 45 minuten al tranen met tuiten geweest.
Kortom, acht wedstrijden nog voor de boeg. Komende zaterdag zijn we vrij, 13e club.
Zaterdag 1 april  moeten wij er weer staan tegen DES. Die wedstrijd moet gewoon 3 punten opleveren. Anders zijn wij sowieso de 3e klasse niet waard.
Voor nu, fijn weekend.