De Voart 4 Versus The 4th : “De Vloek van Senesi “

DVC Dedemsvaart 4

26 november 2022 14:30

H. Redder

Sportpark De Boekweit
Sportlaan 13
7701VP
DEDEMSVAART

Afgelopen zaterdag mochten we aantreden voor de uitwedstrijd tegen DVC D’vaart 4. Dit werd door ons gezien als een zeer belangrijke marc_olsman_feyenoord_stadion.pngwedstrijd, om aansluiting te houden met de top.
Echter speelde zich voor de wedstrijd enkele invloeden af , wat niet ten gunste was voor de concentratie .
Normaliter zitten we hoog in de concentratie, maar de Feyenoord supporters binnen ons team, werd dit helaas op een negatieve manier beinvloed door hen.
Vooraf had Marc Olsman een presentje meegenomen voor SBS- spits ZZP-iele, een heuse voetbal short vanmarcos_senesi.png Feyenoord, waar Senesi in had gevoetbald.  Deze had Marc van de moeder van Marcos Senesi ontvangen, tijden hun diverse prive-ontmoetingen !!
Michiel was gehynotiseerd door dit presentje, maar ook Justy en Tinus kwamen verlekkerd aanlopen.
Ook Willem v.d Harst , tegenwoordig ook harde kern Feyenoord Supporter, werd ook staande verliefd op de short.
Echter toen de wedstrijd begon, ging DVC 4 direct van start, en gaven enorm veel energie, om ons direct terug te kunnen dringen. Ze schuwden de fysieke duels absoluut niet, en gingen zelfs , grenzen over , die voor Rene Lubbers , als een brug te ver werden gezien.
Ook hun leider deed nog een duit in het zakje, door uitlatingen te doen aan de kant, wat alle perken te buiten ging, maar de leider van DVC 4, werd  hier op strenge wijze door de vader van Thomas en Daan Otten , gecorrigeerd.
Maar we gingen de strijd aan, maar er werd veel gevergd van een ieder.
vd_hoeven.pngNa een half uur gaf de Dinosaurus van het team aan niet verder te kunnen, i.v.m opgerekte spataderen.
Gait Holleeder was zijn vervanger, wat uitermate goed uitpakte, want de wedstrijd kantelde onze kant op.
We kregen zelf een penalty, die ons eigen Messi , Tinus de Tank, wel even zou gaan benutten, echter speelde het “ De vloek van Senesi” hier weer een rol, en schoot Tinus helaas niet in het netje.
Maar ook de 2e helft bleven we doorgaan,  kansen te over om te scoren, maar alle Feyenoorders bleven maar naar de voetbal short van Senesi kijken, waar Michel Delange in speelde deze middag.
Zoals zo vaak , als je zelf niet scoort , doet de tegenstander dit wel, en gaven we 5 minuten voor tijd  we ons gewonnen 1-0.  Na enkele minuten viel de 2-0, maar dit was puur voor de statistieken.
Kort samengevat , verloren wij niet alleen van DVC 4, maar verloren wij de strijd, door de Vloek van Senesi.

FAN