Tweede elftal blijft ongeslagen in beker

SVZW 4

Robbin Bolks (schot)
... (kopbal)

Mannen beker reserve poulefase Groep 1 26

18 september 2021 13:30

M.P. Smit

Sportpark Westerpark
Westerweg 8 A
7685PK
BEERZERVELD

Afgelopen zaterdag speelde het 2e elftal de laatste bekerwedstrijd tegen SVZW 4. Waar de vorige twee wedstrijden met prima voetbal goede resultaten werden geboekt, was deze wedstrijd een ware worsteling.
Veel slordigheden, foute passes, veel onrust en een tegenstander die ver terugzakte op de eigen helft.
Toch werd de wedstrijd gewonnen, maar niemand was echt tevreden na afloop.
De 1-0 werd als snel op het bord gezet door Robbin, waarna Michiel de 2-0 op het bord schoot.
Vlak voor rust werd uit een hoekschop de 2-1 binnengekopt en gingen we gefrustreerd de rust in.
Direct na rust maakte Robbin de 3-1, maar SVZW gaf het niet op en kwam terug tot 3-2.
De net ingevallen Stefan Potgieter scoorde knap uit de draai en zorgde voor de geruststellende 4-2.
Kortom: Slecht gespeeld, wel gewonnen en op naar de 1e competitiewedstrijd!