Verrassend ruime bekerzege 2e elftal

Westerweg 8 A
7685PK
BEERZERVELD

Het 2e elftal heeft zaterdag een ruime bekerzege geboekt. Tegen het hoger aangeslagen Juventa ’12 2 werd een prima wedstrijd gespeeld. Door de ruime spelersbezetting in het 1e en 2e konden we maarliefst 16 spelers op het wedstrijdformulier zetten, wat een weelde!

We begonnen de wedstrijd uitstekend. Organisatorisch stond de boel als een huis en de wedstrijdinstelling was meer dan in orde. Daarbij deden we aan de bal ook nog eens de goede dingen en kwamen we via de flanken gevaarlijk door. Het was dan ook logisch dat na 15 minuten spelen de 1-0 op het bord kwam. Een prima voorzet van Roy H. werd door Kevin binnengeschoten. Niet lang daarna kon vrije trap van Patrick door Robbin binnengekopt worden. Tot de rust konden we het hoge tempo goed vasthouden wat resulteerde in nog drie treffers (Patrick en 2x Kevin). Ruststand 5-0! Na rust kabbelde de wedstrijd voort. Door de vele wissels werd het allemaal wat rommeliger en Juventa kon terugkomen tot 2-5. Maar dat het met de veerkracht en conditie wel goed zit lieten we blijken door de 6-2 vlak voor tijd te maken. Goed voorbereidend werk van Joost zorgde voor een prima kopgoal van Jorick.

Een goede start van de bekercompetitie. Volgende week wacht ASC ’62 2. Een sterke tegenstander die haar 1e wedstrijd ook ruim wist te winnen. De winnaar van volgende week doet dus een reuzenstap richting de volgende knock-out ronde van de bekercompetitie. Voor de liefhebbers: We spelen in Dalfsen om 12.30!