Tweede elftal verliest van koploper

Bruchterveld 2

... (scrimmage)

3e klasse F

30 oktober 2021 13:30

L.M. Jansen

Sportpark Westerpark
Westerweg 8 A
7685PK
BEERZERVELD

Het is het tweede elftal gisteren niet gelukt om koploper Bruchterveld de eerste nederlaag toe te brengen.
In een rommelige wedstrijd werd verdiend met 0-3 verloren. In het begin hadden we veel moeite met het snelle druk zetten van de tegenstander, we kwamen dan ook niet echt aan voetballen toe.
Bruchterveld kwam na een half uur op voorsprong, een cornerbal werd met enig geluk in het doel gerommeld.
Ook daarna kregen we geen grip op de tegenstander.
Wel kreeg Robbin een enorme kans vanuit de rebound, maar het lukte hem niet de bal achter de doelman te werken.
Na rust werd het, door een fout in de verdediging, als snel 0-2 en was de wedstrijd feitelijk gespeeld.
Direct daarna volgde ook de 0-3.
Met man en macht probeerden we nog de aansluitingstreffer te maken, maar het stugge Bruchterveld liet dit niet toe.
Al met al een verdiende nederlaag.
Volgende week spelen we uit tegen het sterke Lutten 2, ook weer een interessante wedstrijd!