2e elftal komt net te kort

Knappersveldweg 1 B
7776PA
SLAGHAREN

Zaterdag speelde het 2e elftal de uitwedstrijd tegen Lutten 2.
Een lastige tegenstander die hoog op de ranglijst staat.
Toch hadden we het eerste half uur het beste van het spel.
Zonder echt kansen te creëren, was het meeste balbezit voor ons. Lutten bleek echter erg gevaarlijk op de counter wat na 35 minuten tot de 1-0 leidde.
Dit was tevens de ruststand.
Direct na rust maakte Lutten na een snelle uitval ook de 2-0 en leek de wedstrijd gespeeld.
We gingen alles op alles spelen om te proberen de wedstrijd nog te kantelen.
Veurink_Bertin_2ev.jpgDit lukte, want Bertin wist na 60 minuten de 2-1 hard binnen te schieten.
We gingen er aan de kant eens goed voor zitten, maar helaas gaf de pietluttige leidsman een strafschop aan Lutten voor vermeend hands in het strafschopgebied.
We konden dus weer opnieuw beginnen.
Met 5 aanvallers gooiden we alle ballen naar voren en dat resulteerde in de 2-3 door Robbin Bolks.Bolks_Robbin_2ev.jpg
Met nog 5 minuten blessuretijd stuurden we zelfs keeper Thijs met corners mee naar voren.
Helaas lukte het niet om de gelijkmaker te vinden, dus was een nipte nederlaag het resultaat van een middag hard werken.
Met deze instelling en vechtlust gaan we zeker de komende weken de nodige punten pakken!
Donderdagvond speelt het 2e de volgende bekerronde tegen A.S.C. 62 2.
De wedstrijd start om 20.00 uur, komt dat zien!