2e elftal vecht terug na achterstand

DOS '37 3

Ron ten Brinke (achter standbeen)

2 oktober 2021 13:30

A. Peters

Sportpark Westerpark
Westerweg 8 A
7685PK
BEERZERVELD

Zaterdag speelde het 2e elftal een thuiswedstrijd tegen DOS’37 3.
De Vriezenveners hadden vorige week gewonnen van Lutten 2, dus een tegenstander van formaat.
We begonnen niet goed aan de wedstrijd.
Veel slordig balverlies en daarbij speelden we de tegenstander in de kaart door het veld veel te groot te maken.
DOS ’37 kon zo steeds gaten in onze verdediging vinden en stond na een half uur spelen dan ook terecht met 0-2 voor.
Gelukkig konden we snel daarna de aansluitingstreffer maken.
Brinke_ten_Ron_1ev.jpgRon ten Brinke tikte magistraal de 2-1 binnen.
Een subtiel balletje achter z’n standbeen was de keeper van de tegenpartij te machtig.
Om de massieve verdediging van DOS’37 te breken werd daarna omgeschakeld naar een ander systeem.Meijer_Yorick_2ev.jpg
Dit resulteerde bijna meteen in een goede bal op Yorick die zich langs de verdediger frommelde en de bal hard kon binnenschieten: 2-2.
De 2e helft was er één om snel te vergeten.
Stefan Potgieter schoot vlak voor tijd de bal nog op de buitenkant van de paal en de treffer van Robbin werd wegens buitenspel afgekeurd.
Al met al een rommelige wedstrijd, met veel goede bedoelingen, maar geen hoogstaand voetbal.
Volgende week spelen we de uitwedstrijd tegen HHC 4, komt dat zien!