Tweede elftal klimt op de ranglijst!

Voorwaarts V. 2

Tom de Lange (schot)

23 oktober 2021 12:30

H. Huibers

Sportpark Westerpark
Westerweg 8 A
7685PK
BEERZERVELD

Het tweede elftal speelde zaterdag de belangrijke wedstrijd tegen Voorwaarts 2.
Met 3x een gelijkspel werd het tijd om een overwinning te boeken, om zo aan te haken bij de middenmoot.
Vanaf het begin van de wedstrijd probeerden we de tegenstander onder druk te zetten en ze te dwingen fouten te maken.
Dit lukte vrij aardig zodat we een veldoverwicht kregen.
Voorwaarts beperkte zich tot de counter, dus het bleef oppassen achterin.
lange_de_tom_2ev.jpgNa ongeveer een half uur spelen werd een schot door de keeper van Voorwaarts niet goed verwerkt en Tom de Lange was er als de kippen bij om de 1-0 binnen te schieten.
Vlak daarna kreeg de keeper de bal wederom niet onder controle, alleen lukte het Tom niet om weer binnen te knallen.
Hulzebosch_Roy_2ev.jpgIn de rust werd overlegd dat we zo snel mogelijk moesten proberen om afstand te nemen van de tegenstander om niet in de problemen te komen.Dat lukte heel goed want Roy Hulzebosch scoorde netjes de 2-0 na een snelle aanval over de linkerflank.Veen_van_der_Michiel_2ev.jpgHet verzet van de tegenstander was gebroken en het was Michel van der Veen die met een werkelijk prachtige boogbal de 3-0 op het bord zette.
Vlak voor tijd was het Stefan Potgieter die ook met een mooi gekruld schot in de bovenhoek de 4-0 maakte.Potgieter_Stefan_2ev.jpg
Een duidelijke en goede overwinning die perspectief biedt voor de komende weken waarin sterke tegenstander wachten.
Aanstaande zaterdagmiddag spelen we immers tegen koploper Bruchterveld 2, die nog zonder puntverlies is.
Komt dat zien!
We starten op het Westerpark om 13.30 uur.