Familie Voetbal Boarding Toernooi

24 mei 2021 20:15

Nu de maatregelen rondom Corona versoepelen gaan we er ook vanuit dat we dit jaar het familieboardingtoernooi door kunnen laten gaan. De voorbereidingen worden in ieder geval getroffen en we nemen aan dat vele voetballiefhebbers weer met smart zitten te wachten om weer wedstrijdjes te kunnen spelen en de beker over te kunnen nemen van de familie v.d. Veen (Liezenstraat)

Familie voetbaltoernooi (boarding)

logo_vvmberg.png

De planning voor het familieboardingtoernooi is

zaterdag 10 juli (12:00 – 17:00 uur)

Een team moet aan de volgende regels voldoen:

• De minimumleeftijd is 14 jaar (beneden de 16 jaar mag er maximaal 1 speler/speelster in het veld staan)

• Een team speelt met 1 keeper en 4 veldspelers. Een team moet minimaal bestaan uit 7 personen. Bij iedere wedstrijd moet 1 dame meespelen. Zorg dus dat je per team minstens 2 dames hebt.

• De inschrijfkosten zijn € 15 per team.

Geen uitnodiging ontvangen, opgave kan nog via mail, [email protected]