Voorbereiding nieuwe seizoen

20 juni 2021 10:00

1e en 2e selectie al snel weer aan de bak, kantine in juli weer beperkt open!
Op zaterdag 3 juli zal de 1e selectie starten met de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen.

De nieuwe hoofdtrainer Arjan Visscher heeft deze dag 28 spelers uitgenodigd om de voorbereiding te starten. Deze dag zal een ochtend- en middagprogramma kennen en in het teken staan van (hernieuwde) kennismaking na een helaas in het water gevallen coronaseizoen. De 2e selectie hervat maandag 5 juli de training en zal onder trainer Arjan Bolks gaan werken aan de conditie. Er is gekozen voor een lange voorbereiding van ongeveer negen weken, waarbij het zaak is de spelers op een verantwoorde manier naar wedstrijdniveau te krijgen. Bij de 1e selectie sluiten een aantal JO19 spelers aan en daarnaast een aantal talenten uit de 2e selectie. Deze spelers zullen uitgebreid de kans krijgen zich te laten zien en proberen een plekje in de hoofdmacht te bemachtigen. Ook staan er een fors aantal oefenwedstrijden gepland, houd hiervoor de website in de gaten! Aangezien er ook trainingen staan gepland op de zaterdag, zullen de kantine en terras 10, 17, 24 en 31 juli na de trainingen geopend zijn. Wees welkom!