Afsluiting seizoen & start ’21-‘22

4 juli 2021 20:45

Aan het einde van dit ‘corona’ seizoen wil de Technische Commissie kort stil staan bij het afgelopen jaar en graag vooruitkijken naar het nieuwe seizoen 2021-2022. Een seizoen waarbij we hopelijk weer een volledige competitie kunnen voetballen en waarbij iedereen weer welkom is op het Westerpark.
Maar eerst willen wij graag alle trainers, leiders, verzorgers, grens- en scheidrechters die onze vereniging rijk is bedanken voor hun inzet tijdens het afgelopen seizoen. Mede door jullie inzet kon er bij v.v. Mariënberg gevoetbald worden, ondanks alle corona maatregelen.

Seizoen 2020 – 2021

Het afgelopen seizoen was nog maar net een paar wedstrijden onderweg en kwam toen abrupt tot een einde door de maatregelen in Nederland. Zelfs het Westerpark werd een aantal weken afgesloten. Gelukkig kwamen er daarna wat meer vrijheden en kon de jeugd weer gaan trainen. Lopende het seizoen kregen ook de senioren meer ruimte en werd zelfs de Regio Cup voor de jeugd nog opgestart. Door de mogelijkheden die steeds meer komen kunnen wij nog meer uitkijken naar het volgende seizoen.

niels_van_t_hoog.jpg

In oktober 2020 gaf onze hoofdtrainer Niels van ’t Hoog aan v.v. Mariënberg te verlaten aan het einde van het seizoen. Inmiddels heeft hij een nieuwe functie gevonden als hoofdtrainer bij v.v. Hoogeveen. Wij willen Niels graag bedanken voor  alles en wensen hem veel succes in Hoogeveen.

In die periode is de TC meteen aan de slag gegaan met het zoeken naar een nieuwe hoofdtrainer.201205_arjan_visscher_trainer_3a.jpg
Na meerdere gesprekken met diverse kandidaten hebben wij een nieuwe hoofdtrainer gevonden in Arjan  Visscher.

Seizoen 2021 – 2022

Het is goed om te zien dat wij als vereniging veel jeugdelftallen blijven hebben, zeker bij de jongere jeugd. Helaas kunnen wij dit jaar geen JO19 formeren. Het was een enorme puzzel maar door omstandigheden was dit niet mogelijk. We zien bij de oudere jeugd wat afzeggingen waardoor het lastig is om de JO15 en JO17 goed te bezetten.

Ook kunnen wij melden dat er weer vier senioren elftallen zijn, een dames elftal en een zaalteam. Bijna alle vacatures voor trainers, leiders, grensrechters en verzorgers zijn ingevuld en dus kijken wij vol goede moed naar het nieuwe seizoen.

Op zaterdag 3 juli is de eerste selectie onder leiding van Arjan Visscher met ongeveer 28 spelers begonnen aan het nieuwe seizoen. In de voorbereiding zal er wekelijks getraind worden en zullen zij verschillende oefenwedstrijden spelen, zodat het eerste elftal straks klaar is voor de competitie start.

210703_1e_training_selectie_031a.jpg

Tijdens de training afgelopen zaterdag werkte de selectie eerst een voetvolley toernooi af en na een gezamenlijke lunch op het “Henk Veltink terras” werd de training afgesloten met een grote partij.

Na afloop hebben Arjan Visscher (1e elftal), Jan Egberts (verzorger) en Martin Koggel (VR1) in het bijzijn van de selectie en de TC hun contracten ondertekend.

210703_contractondertekening_004.JPG

Wij wensen deze mannen en alle andere spelers, trainers, leiders, verzorgers, scheids- en grensrechters van v.v. Mariënberg ontzettend veel succes en voetbalplezier voor het komende seizoen!

Geniet van de zomerstop en tot volgend seizoen!

De Technische Commissie v.v. Mariënberg