PLUS Alfring sponsoractie

2 september 2021 18:45

Beste deelnemer sponsoractie PLUS Alfring,

Plus_alfring.jpgVanaf maandag 6 september starten we met de sponsoractie. Een hele leuke actie waar PLUS Alfring Bergentheim 10.000 euro beschikbaar stelt aan clubs en verenigingen... Iedere deelnemende vereniging maakt kans op een deel van dit bedrag. Alle klanten krijgen na het boodschappen doen aan de kassa sponsorpunten. Deze kunnen ze dan doneren aan een club of vereniging naar keuze.
 Daarna is het heel simpel, de punten worden verdeeld onder de deelnemende clubs en verenigingen en wie de meeste punten heeft krijgt het meeste geld en wie de minste punten heeft het minste geld.
Nu de taak aan jullie! Je wil zoveel mogelijk geld voor je club of vereniging maar dat gaat niet helemaal vanzelf. Hoe meer aandacht je aan deze actie geeft hoe meer punten en dus geld je krijgt! Daarom hebben we een actie bedacht. We stellen 3 prijzen beschikbaar:

1e prijs 1000 euro

2e prijs 500 euro

3e prijs 250 euro

Onder de verenigingen en clubs die zich het meest en leukst inspannen verloten we deze geldprijzen. Social media zoals facebook, Instagram gaan een grote rol spelen. Maak samen ludieke filmpjes en maak leuke berichten om maar zoveel mensen te bereiken die voor jullie gaan sparen. Zo spek je de kas en maak je kans op een extra geldprijs! Je kan ook met je team auto's wassen, boodschappen helpen inpakken of bezorgen of muziek komen spelen op het Bastingplein. Ga tijdens de training of een wedstrijd de sponsorpunten verzamelen langs de lijn of de kantine of laat de jeugd huis aan huis gaan om de punten op te halen. Dit zijn enkele tips maar jullie zijn vast veel creatiever. Het belangrijkste is dat er zoveel mogelijk mensen de sponsorpunten doneren aan jullie!
Om jullie vereniging of club extra aandacht te geven is het belangrijk dat je opvalt. Zo kun je klanten die sponsorpunten hebben en niet lid zijn toch de punten laten doneren aan jullie vereniging.
Breng daarom een shirt, een vlag of iets anders bij ons langs om goed op te vallen in de winkel. Doe dit voor 6 september als de actie begint.
Misschien levert het je wel extra geld op!

Deel deze mail ook onder alle leden of in de bekende WhatsApp groepen om het zoveel mogelijk onder de aandacht te brengen en win 1000 euro extra voor je vereniging!