Kantinecommissie blij met vrijwilligers

28 april 2022 20:15

De kantinecommissie is erg verheugd om te melden dat na de oproep op de website en op de tv's in de kantine er nieuwe vrijwilligers zich hebben gemeld.

keukenmedewerkers_01.jpgRamaker_Eva_13-2v.jpg
De dames Dana Bouwhuis, Marith Lubbers, Benthe Lubbers, Lisa van der Veen en Eva Ramaker zijn de dames die de keuken gaan versterken.  Zij zullen zaterdagmiddags zorgen voor de snacks en patat voor de liefhebbers.
Nu worden de dames ingewerkt om het volgend seizoen volop te kunnen functioneren.
Demi van der Veen en Naomi Bolks zijn inmiddels al ingewerkt en vervullen de functie al volop.
Toch zoekt de kantinecommissie naar meer vrijwilligers, omdat het altijd kan voorkomen dat men ziek wordt of andere bezigheden heeft waardoor ze niet kunnen worden ingezet.
Daarom, zijn er mensen, jongens en/of meiden, die zich geroepen voelen, schroom niet en meldt je aan in de kantine of bij de kantinecommissie, jullie zijn van harte welkom.
Tevens zoekt de kantinecommissie nog naar barmedewerkers voor de donderdagavond, zaterdagmorgen/middag.
Ook hier vele handen maken licht werk.
Als je meer informatie wil, kun je je altijd tot de kantinecommissie wenden of vraag het aan de mensen die achter de bar staan zij zijn graag bereid om je te informeren over het reilen en zeilen.