Rabo Club Support, stem op v.v. Marienberg!

8 september 2022 9:00

VV Marienberg wil van het gas af! Diverse maatregelen dienen genomen te worden; dakisolatie, aanleg warmtepomp, elektrische verwarming i.c.m. zonnepanelen.
Daarnaast zal binnen alles met led verlicht worden en indien mogelijk en haalbaar, ook de veldverlichting.

Poster_Social_252733.jpg

De Rabobank Vaart en Vechtstreek wil helpen om onze ambities waar te maken d.m.v. de Rabo Club Support. Echter, hiervoor is wel jouw stem nodig!
Stem dus op v.v. Marienberg via de Rabo App of via rabobank.nl/clubsupport. Iedere stem is geld waard! Stemmen is mogelijk vanaf 5 september tot en met 27 september 2022