Gratis Theatervoorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!'

1 september 2022 9:45

Vrijdag 16 september is er de gratis theatervoorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!’ voor ouders, trainers en bestuurs- en commissieleden van sportverenigingen uit de gemeente Hardenberg bij te wonen. Deze humoristische voorstelling wordt gehouden in Theater de Voorveghter en duurt van 19.30 tot 20.45 uur. Het is tevens de start van de Nationale Sportweek 2022. Theatervoorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!’ is een vervolg op de voorstelling ‘Wel winnen hè’ die een aantal jaren geleden is georganiseerd.

De toegang is normaal €15, maar dankzij subsidie dit keer gratis.

Wel moet men zich van tevoren aanmelden, omdat er 400 plekken beschikbaar zijn. Per persoon kunnen er maximaal 2 kaarten besteld worden. Dat kan gemakkelijk gedaan worden via www.positiefcoachen.nl/voorstellingen/hardenberg.

Belang voorstelling:

Het is belangrijk dat velen deze voorstelling over een positief sportklimaat beleven. Want in zo’n klimaat bij jullie club:

• kunnen kinderen zich optimaal ontwikkelen (en verbeteren dus de prestaties)
  • en haken zij minder snel af,
  • komen er minder incidenten voor
  • en is het voor trainers / coaches leuker om actief te blijven en te worden.

De voorstelling geeft daarvoor een krachtige aanzet. Maar de bezoekers beleven ook gewoon samen een leuke voorstelling. En via de voorstelling leren ze over het effectief begeleiden van kinderen in de sport.

GemHardenberg-GewoonActief-Advert-Theater-voorstelling-2022.jpg