JO11-2 KAMPIOEN

Dorperdijk 1
7451MK
HOLTEN

Het was een mooi eindje rijden want we moesten voor onze kampioenswedstrijd naar Holten, waar Blauw-Wit ’66 de tegenstander was. Gelukkig was er meer dan genoeg support. Ouders, opa’s en oma’s, broertjes en zusje…. Het was een groot VV Mariënberg gezelschap!
Die support was ook nodig, want er zat nog wel wat spanning in de benen van de spelers. Het woord “Kampioen” was dan ook verboden voor de wedstrijd……

Even terug naar het begin van onze competitie.  Als eerste tegenstander kwam Den Ham op visite op het Westerpak. Een lastige wedstrijd, maar uiteindelijk verdiend gewonnen met 4-1.
Een week later kwam Raalte op bezoek. Het was een moeilijke, harde wedstrijd. Nadat we op achterstand waren gekomen hebben we echt de koppen bij elkaar gestoken en misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen gespeeld! Eindstand 7-5.
Weekje later Excelsior’31: 8-2 gewonnen. Na een griepgolf moesten we op een woensdagavond naar SV Holten om de wedstrijd in te halen. Mede door onze goede verdedigers en keeper hebben we hier een 2-0 uit het vuur gesleept.  Op de terugweg was iedereen kapot en sliep al zo’n beetje in de auto.
De uitwedstrijd naar Enter Vooruit was ook een lastige. Een goede tegenstander en het leek er lang op dat we deze wedstrijd zouden verliezen. Maar gelukkig dacht het team daar anders over. Na goed druk zetten op de keeper konden we vlak voor tijd de gelijkmaker maken; 3-3….

Terug naar Holten, de kampioenswedstrijd:
Oh ja, spanning in de koppies en in de benen, daar hadden we een klein beetje last van.
Gelukkig viel in de eerste helft de bevrijdende 0-1 en snel daarna de 0-2. Toen was de ban gebroken en zijn we uitgelopen naar een verdiende 5-0 overwinning.
Dit werd uitbundig met z’n allen op het veld gevierd. Na felicitaties, medailles, snoep en foto’s kon iedereen een ereronde maken onder de veldsproeiers 😉.
230318_jo11-2_kampioen_005a.jpg
Teruggekomen bij VV Mariënberg zijn we verder gegaan met feestvieren en kregen we patat en ranja.
230318_jo11-2_kampioen_001a.jpg
Bestelling wordt opgenomen.

230318_jo11-2_kampioen_009a.jpg
230318_jo11-2_kampioen_010a.jpg

230318_jo11-2_kampioen_006a.jpg
VV Mariënberg JO11-2

Nynthe, Lars, Martijn, Luna, Ryan, Lisa, Jonah, Wesley, Tess, Wesse, Sophie en Bart.

Marcel en André