Geschiedenis

Hieronder vindt u teksten en foto's over de tot standkoming van ons sportpark en de vele verbouwingen die wij in het verleden hebben uitgevoerd.

Het Westerpark - Mariënberg

In 1978 kwam dan eindelijk een lang gekoesterde droom uit (zie ook onze geschiedenis). Een modern en eigentijds sportpark met maar liefst twee velden, een pupillen- en trainingsveld werd gerealiseerd. Op de grens van Mariënberg (gemeente Hardenberg) en Beerzerveld (gemeente Ommen) voetbalt de club nog steeds.

Kantine
In 2005 werd vervolgens de kantine uitgebreid. In 2012 is de kantine opnieuw verbouwd, een sponsorruimte en leiderskamer toegevoegd.

kleedkamer

Kleedkamers
In 2012 heeft men naast de 6 huidige kleedkamers ook 3 nieuwe kleedkamers bijgebouwd.

kleedkamer

tegel

Kunstgrasveld
Ook is in 2012 een kunstgrasveld gerealiseerd en een oefenveld is toegevoegd tussen het pupillenveld en het kunstgrasveld.

kuns

kunstgras

Parkeerplaatsen
Ook de parkeerplaatsen zijn rond 2012 uitgebreid.

parkeer

Opening 2012

Het laatste likje verf was nog maar net opgedroogd, toen de drie nieuwe kleedkamers en het fonkelnieuwe kunstgrasveld op Het Westerpark in Beerzerveld werden geopend. Dat gebeurde door Gerrit Heine en Harm ter Bekke, de aanvoerders van het roodzwarte klusteam.

opening