Pupil van de week

Bij v.v. Mariënberg hebben we de traditie, dat wanneer het eerste elftal van de vereniging thuis speelt er een Pupil van de Week aanwezig is om het team moreel te ondersteunen.

I.v.m de Corona is deze traditie ietwat versobert op basis van RIVM richtlijnen.

Wat houdt dit in?

• In het programmaboekje van die middag wordt de naam van de pupil vermeld.
  • De pupil wordt samen met de ouders rond 13.45 uur verwacht, en in de bestuurskamer ontvangt de pupil een bal met daarop alle handtekeningen van de 1e elftalspelers.
  • De pupil krijgt dan ook een ‘pupil van de week trainingspak’ om die dag te dragen.
  • Na de ontvangst volgt een ‘fotoshoot’.
  • De pupil loopt voor de wedstrijd warm met de reservespelers, loopt mee in de opkomst op het veld en mag daarna vlak voordat de wedstrijd begint de aftrap nemen.
  • De aftrap houdt in dat de pupil van de week de bal mee aan de voet neemt en alle spelers van de tegenpartij omspeeld en vervolgens ons (hopelijk) op een symbolische 1-0 voorsprong zet door de bal in het doel te schieten.
  • Vervolgens mag de pupil van de week op de bank naast de hoofdtrainer en wisselspelers plaats nemen.
  • Na de wedstrijd kan de pupil van de week (ouders), zich melden aan het loket voor een drankje en een patatje.
  • Onze fotograaf  loopt dus voor de wedstrijd mee met de pupil en maakt foto’s van deze middag. Ook ouders/verzorgers krijgen uitgebreid de mogelijkheid om foto's te maken.
  • De pupil ontvangt die week er op een fotocollage, samengesteld door onze fotograaf.

We wensen elke pupil heel veel plezier tijdens de wedstrijd!De jeugd-oudercommissie is verantwoordelijk voor pupil van de week. Op deze site onder deze commissie vindt u de contactpersoon.

Bij einde Corona geldt onderstaand

Wat houdt dit in?
  • Ruim een uur (of als afgesproken) voor de wedstrijd meldt de pupil en ouders/begeleider zich bij de bestuurskamer.
  • De pupil van de week krijgt dan een VIP onthaal tijdens een thuiswedstrijd van ons 1e elftal.
  • In het programmaboekje van die middag wordt de naam van de pupil vermeld.
  • De pupil wordt samen met de ouders rond 13.30 uur ontvangen in de bestuurskamer.
  • In de bestuurskamer wordt er onder een bakje koffie kennis gemaakt en worden er wat vragen gesteld (‘interview met pupil van de week’) zodat de omroeper dat bij start wedstrijd kan omroepen. Denk aan de favoriete club, speler etc.
  • In de bestuurskamer ontvangt de pupil een bal met daarop alle handtekeningen van de 1e elftalspelers.
  • Na de ontvangst volgt een ‘fotoshoot’.
  • Na de wedstrijd is de pupil van de week, samen met z’n/haar ouders/verzorgers welkom in de bestuurskamer voor een hapje en een drankje.
We wensen elke pupil heel veel plezier tijdens de wedstrijd!

PvdW