Lid worden

Leuk dat je lid van v.v. Mariënberg wilt worden, je bent van harte welkom!
Lid worden kan vanaf 4 jaar en aanmelden kan via onderstaand formulier!
Op onderstaande lidmaatschapsovereenkomst is onze privacyverklaring (AVG) en het huishoudelijk reglement van toepassing.

Lid worden

Meerdere jeugdleden binnen een gezin: maximaal 2 junior- of pupillenleden binnen één gezin betalen contributie. Zijn er binnen één gezin meer leden, dan zijn deze vrij van contributiebetaling waarbij als regel geldt dat het jongste lid wordt vrijgesteld van betaling. De senioren en dames blijven bij deze berekening buiten beschouwing.

Ondertekening: ondergetekende verleent hierbij, tot wederopzegging, machtiging aan v.v. Marienberg om van zijn/haar genoemde rekening bedragen af te schrijven betreffende kwartaalcontributie en het kledingplan. Hij/zij is bekend met de contributiebedragen en bepalingen genoemd onder het kopje 'contributie'.

Pasfoto: bij problemen met uploaden kunt u de scan ook mailen naar [email protected]

Kies bestandWijzigVerwijder

AVG/Privacy: soms worden er foto’s en of video's van uw kind gemaakt tijdens activiteiten. Deze foto’s en video’s kunnen ook gebruikt worden voor de website, social media, clubblad, posters en flyers en andere door de vereniging uitgegeven beelddragers. Uiteraard willen wij hier zorgvuldig mee omgaan. En vragen bij deze om uw toestemming om dit te mogen doen. U mag natuurlijk altijd terugkomen op de door u gegeven toestemming.

* = verplicht