Onderhoud

Onderhoud accommodaties
v.v. Mariënberg heeft een accommodatie die voor een deel eigendom is van de gemeente en voor een deel van de vereniging. De accommodatie bestaat uit 2 voetbalgrasvelden, 1 kunstgrasveld met verlichting, 1 pupillen grasveld en 2 trainingsvelden met verlichting. Daarnaast is er een kantine met vergaderruimten, 9 kleedkamers en aanverwante ruimten beschikbaar.

Van de gemeente zijn alle gronden, de velden met de vaste doelen, de afrastering, de ballenvangers, de hekwerken die aan de buitenzijde van het terrein staan en het groen.

Van de vereniging zijn de kantine met kleedruimten, de tribune, alle dug-outs, de reclameborden, het kaartverkoophuisje en alle overige kleine onderdelen.

Het maaien van de velden en het onderhoud van het groen word uitgevoerd in opdracht van de gemeente. Het trekken van de lijnen en het onderhouden van de overige buitenvoorzieningen van de gebouwen is ter verantwoording van de vereniging zelf.

Voor het trekken van de lijnen en het onderhouden van de buitenvoorzieningen zijn er een aantal terreinmedewerkers. Voor het schoonmaken van de kantine en kleedruimten is er een schoonmaakteam. En éénmaal per jaar is er een klussendag waarbij leden van de vereniging diversen klussen op het sportcomplex uitvoeren.