Maatschappelijk

Als vereniging zijn we maatschappelijk actief.

Bultje Foundation
Zo speelt onze ‘hoofdmacht’ al jaren in een tenue met shirtreclame van de Bultje Foundation. De `Bultje foundation´ is een initiatief van Vrijetijdspark De Beerze Bulten, die zich ten doel stelt om middelen beschikbaar te stellen voor kinderen die het moeilijk hebben door een handicap of doordat ze langdurig ziek zijn. Om dit te bewerkstellingen kan het kind een onvergetelijke dag of beleving worden aangeboden. Het kan ook een bijdrage zijn in de vorm van een hulpmiddel die het leven aantrekkelijker of gemakkelijker kan maken. De `Bultje Foundation´ bestaat sinds 2008 en heeft al veel instellingen en kinderen blij mogen maken.

Sociaal Vitaal
Ook zijn we de laatste jaren actief met het ‘sociaal vitaal project’. Binnen het project Sociaal Vitaal staat een sociale en vitale kern centraal. v.v. Mariënberg gaat in samenwerking met andere partijen die actief zijn in de gemeenschap Beerze, Beerzerveld en Mariënberg, stimuleren door nieuwe activiteiten op te zetten op het gebied van sport, bewegen en gezondheid.

Kortom, zo wil v.v. Marienberg ook een club zijn die mensen sociaal verbindt en wil het een steentje bijdragen om het buitengebied leefbaar te houden.

bultje