3e elftal lijdt onnodige nederlaag

12 oktober 2019 14:30

A. (Albert) Peters

Onbekend

Het 3e elftal is zaterdag tegen een onnodige nederlaag aangelopen. Thuis werd nipt verloren van Lemelerveld 2: 3-4. Op een moeilijk te bespelen veld was het spel van beide kanten niet hoogstaand. Toch wisten we op voorsprong te komen door een benutte strafschop van Pascal Lamberink. Vlak voor rust werd een hoekschop van Lemelerveld niet goed weggewerkt en kon hun spits simpel de 1-1 binnenschieten. Na wat kleine omzettingen kwamen we de 2e helft beter in het spel. Echter werd een counter van de tegenstander niet goed gepareerd en werd het een half uur voor tijd 1-2. In pakweg  tien minuten gaven we daarna de wedstrijd weg. Een vrije trap van Lemelerveld werd slecht verdedigd, de afgeslagen bal werd schitterend binnengeschoten en even daarna mocht de spits helemaal vrij inkoppen voor de 1-4. Met nog tien minuten te gaan werd het alles of niks, we wisten snel de 2-4 te scoren en ook de 3-4 viel nog binnen. Er was echter te weinig tijd om nog een gelijkspel te behalen. Conclusie: Verdiende nederlaag tegen een gelijkwaardige tegenstander. Volgende week is Lemele 2 tegenstander, ook zij doen bovenin mee dus een belangrijke wedstrijd voor de bovenste plaatsen.