3e verliest kansloos in Hardenberg

Richard Lennips (intikker)

30 november 2019 14:30

Onbekend

Het 3e elftal is er niet in geslaagd een resultaat te halen in Hardenberg. HHC Hardenberg bleek met 5-1 te sterk. Al snel bleek dat zij een beter voetballende ploeg hadden. Het duurde dan ook niet lang voordat het 1-0 werd. Een als voorzet bedoelde bal vloog hoog over Yoran het doel in en het bleek helaas niet het enige tegendoelpunt deze middag. Hoewel we niet in de wedstrijd zaten kwamen we na een half uur spelen toch gelijk. Richard Lennips ontsnapte aan de buitenspelval en speelde de doelman voorbij om de 1-1 binnen te tikken. HHC wist echter voor rust nog twee keer te scoren, waardoor we redelijk kansloos de rust in werden gestuurd.
Na rust probeerden we uit alle macht een aansluitingstreffer te forceren, echter vergaten we adequaat te verdedigen. Elke tegenaanval zorgde voor veel hectiek in ons strafschopgebied, het werd wonder boven wonder maar twee keer afgestraft. Met 5-1 werd duidelijk dat we deze middag de slechtste wedstrijd van het seizoen hadden gespeeld. Volgende week kans op revanche! We sluiten dan de 1e seizoenshelft af thuis om half drie tegen OZC, komt dat zien!