Opleiding verenigingsscheidsrechter

10 oktober 2023 17:45

Enkele weken geleden stond er een bericht in de kranten over het landelijke tekort aan scheidsrechters in het amateurvoetbal. Nou hebben wij de luxe als voetbalvereniging dat wij een redelijk grote schare aan scheidsrechters/vrijwillige leden hebben die de wedstrijden tot een goed einde brengen.

referee1.gifDit zouden wij graag zo willen houden en daarom kun je weer aanmelden voor de opleiding vereningsscheidsrechter. Wij hopen als vereniging dat hiervoor veel animo voor is om ook in de toekomst de wedstrijden te verzekeren van een goede leidsman/vrouw. Ook geïnteresseerden van buiten de verenging zijn van harte welkom!

Lijkt je het een leuke uitdaging? Of wil je meer informatie? Dan kun je contact opnemen met ons via onderstaande gegevens:

Michiel van der Veen (scheidsrechtercoördinator)