Moatties schenken jassen aan onderhoudsteam.

14 december 2021 12:00

Zoals afgesproken zal een deel van het opgebrachte geld van de Moatties van Mainbarg jaarlijks besteedt wordt aan een speciaal project binnen de vereniging.
Voor dit jaar is gekozen om het onderhoudsteam van de voetbal nieuwe (winter)jassen te geven. Een team wat door veel leden niet echt wordt gezien, maar die iedere week weer enorm veel goed werk verrichten om het sportpark en de velden er fantastisch uit te laten zien. Onmisbaar voor een vereniging. En dus een goede reden om deze groep eens in het zonnetje te zetten en nieuwe jassen aan te bieden. Deze zijn dan ook afgelopen maandag door Gerard Lotterman namens de Moatties overhandigd aan de teamleden.

211213_jassen_ohd_01aa.jpg

Daarnaast maken de steunende leden ook een kans op leuke prijzen waarvan de hoogte afhankelijk is van het aantal steunende leden. Op dit moment zijn er al meer dan 60 leden die zich opgegeven hebben als Moattie van Mainberg. Zeker in deze tijd kan de vereniging deze steun extra gebruiken en we hopen dan ook dat er nog veel meer leden/inwoners uit Marienberg/|Beerze, Beerzerveld en omgeving aan zullen sluiten bij Moattie van Mainbarg. Voor € 25 per jaar ben je al lid. Iedereen die zich hiervoor opgeeft krijgt een pasje en met dit pasje heb je naast gratis entree bij competitiewedstrijden ook een gratis kop koffie in de pauze bij deze wedstrijden en natuurlijk ondersteun je hiermee de mogelijkheid dat er op een speciale manier wat gedaan kan worden voor de vereniging zoals dit jaar het overhandigen van de jassen voor het onderhoudsteam.

Voor dit jaar is er ook opnieuw geloot wie de winnaars zijn van de prijzen op het pasjesnummer. De eerste prijs van € 125 is naar Luuk Hofsink gegaan, de 2e prijs € 70 naar Jan Hierink en de 3e prijs € 40 naar Albert Peters (M’berg).

Moatties van Mainbarg

Michiel de Lange

Harry Dunnewind

Gerard Lotterman

Ook je vereniging ondersteunen en Moattie van Mainbarg worden?
Vul onderstaand formulier in, mail deze naar het adres wat op het formulier staat. Doen!!

Formulier Moatties van Mainbarg kunt u hier downloaden