Gezocht Bar-Medewerkers

6 maart 2022 13:00

𝑶𝑵𝒁𝑬 𝑲𝑨𝑵𝑻𝑰𝑵𝑬 𝑰𝑺 𝑬𝑹 𝑽𝑶𝑶𝑹 𝑱𝑼𝑳𝑳𝑰𝑬, 𝒁𝑰𝑱𝑵 𝑱𝑼𝑳𝑳𝑰𝑬 𝑬𝑹 𝑶𝑶𝑲 𝑽𝑶𝑶𝑹 𝑫𝑬 𝑲𝑨𝑵𝑻𝑰𝑵𝑬?

bar_personeel_gezocht.png

Spoeling vrijwilligers wordt dun

De bardiensten worden  week in week uit gedraaid door gewaardeerde vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat na de training of wedstrijd er altijd wat te eten of drinken klaar staat. Dat lijkt allemaal heel vanzelfsprekend, maar is het niet. Bij VV Marienberg konden we altijd rekenen op hulp uit allerlei hoeken, maar helaas wordt de spoeling wel dun.

Wat dat betekent? 𝐃𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐢𝐧 𝐮𝐢𝐭𝐞𝐫𝐬𝐭𝐞 𝐧𝐨𝐨𝐝 𝐠𝐞𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞𝐛𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐛𝐛𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐝𝐞 𝐤𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐤𝐚𝐧. Los van de gezelligheid, mist de club daardoor ook de nodige inkomsten.

Dringende oproep

Daarom doen we  een oproep aan jou! Help ons, help onze club en draai mee met kantinediensten.

Moet je dan van alles? Zeker niet! Er is geen plicht om een bepaald aantal uren te draaien, juist met de werving van meer kantinepersoneel kunnen we het aantal inzetten en uren verlagen!

Welke dagen gaat het om?

– Donderdagavond, als diverse teams trainen (19.00-23.00)

– Zaterdagmorgen (8.00-13.00)

– Zaterdagmiddag (13.00 -19.00)