Limitec en Bouwbedrijf Regeling nieuwe Gouden Sponsoren!

24 april 2022 8:45

Beide bedrijven zijn al sinds mensenheugenis trotse sponsoren bij de roodzwarte voetbalclub
die huist op het Westerpark.

Afgelopen zaterdag was toch een zeer speciale dag.
Want zowel Limitec Helder Licht BV uit Hardenberg alsmede Bouwbedrijf Regeling Beerzerveld BV traden toe als gouden sponsoren.
220423_sponsorcontract_regeling_limitec_007.jpg
Zij verbinden zich hiermee voor minimaal vier jaar aan de club en pompen nog meer centjes in de clubklas die voornamelijk zal worden gebruikt om het jeugdvoetbal te ondersteunen en voor noodzakelijke verbeteringen aan de accommodatie.
220423_sponsorcontract_regeling_limitec_004.jpg  220423_sponsorcontract_regeling_limitec_006.jpg  220423_sponsorcontract_regeling_limitec_005a.jpg

Mariënberg is bijzonder content met deze geste van haar trouwe sponsoren.
Voorzitter van de sponsorcommissie, Jan Noeverman, benadrukte nog eens in dankwoord.
Zonder hulp van buiten is een club niets, het was zelfs sinds 2012 dat wij weer gouden sponsoren mogen verwelkomen en zelfs twee.
Daar deed de nederlaag vervolgens tegen Banthum niks aan af.
Onder het toeziend oog van de sponsorcommissie tekende de eigenaren William de Bruin en Jan Noeverman namens Limitec en de heren Hans Pullen en Chris Regeling namens bouwbedrijf Regeling Beerzerveld de overeenkomsten. “Dure krabbels….”, lachte de heren maar zonder die boer met kiespijn.
220423_sponsorcontract_regeling_limitec_010.jpg  220423_sponsorcontract_regeling_limitec_009.jpg  220423_sponsorcontract_regeling_limitec_008.jpg
Limitec en Bouwbedrijf Regegling Beerzerveld nogmaals van harte bedankt!
Natuurlijk werd alles op de gevoelige plaat vastgelegd en kregen de heren als dank een fraaie bos bloemen.
220423_sponsorcontract_regeling_limitec_011.jpg