Familieboarding weer groot succes

7 juni 2022 18:30

Ondanks de enkele regenbuien werd het een prachtig familietoernooi en al met al een mooie invulling voor 2e Pinksterdag.

Er waren vele leuke wedstrijden te zien die zeer sportief verliepen en uiteindelijk toch ook wel verrassende uitslagen.
220606_fam_boarding_164.jpg
Na de eerste 4 wedstrijden werd de stand opgemaakt en werden de kwartfinales gespeeld tussen Hofsink en Bouwhuis, v.d. Veen (Lstr) en Buitenhuis2, v.d. Veen (B’weg)2 en Buitenhuis 1 en Gerrits en Willems.
Als winnaars kwamen hieruit Hofsink, v.d. Veen (Lstr), Buitenhuis 1 en Willems.
220606_fam_boarding_115.jpg
In de halve finales moesten Hofsink het opnemen tegen Willems en Buitenhuis1 tegen v.d. Veen (L’str). Beide wedstrijden waren tot het eind toe spannend, maar uiteindelijk wisten Willems en Buitenhuis1 de finale te bereiken.
220606_fam_boarding_081.jpg
De wedstrijd om de 3e en 4e plek tussen Hofsink en v.d. Veen (L’str) werd met 5-4 gewonnen door v.d. Veen (L’str).
De finale tussen Willems en Buitenhuis1 eindigde in de reguliere speeltijd in 1-1 en dus moesten shoot-outs de beslissing brengen. Hierin was Willems de winnaar en mochten zij de wisselbokaal in ontvangst nemen.

Om alle foto's te bekijken ga naar: Onze club - Evenementen - Boarding Foto's - Klik op 2022 en vervolgens kies de boardingwedstrijd
of KLIK HIER