Vrouwen 1 zoekt keepster voor het volgende seizoen!

12 juni 2022 18:15

Het vrouwenvoetbal zit de laatste jaren flink in de lift bij voetbalvereniging Mariënberg.
Niet één maar twee vrouwenelftallen bevolken elke week sportpark het Westerpark.

We hebben tevens bij de jeugd veel aanwas van meisjes die hopelijk doorgroeien naar Vrouwen 1 of Vrouwen 2.
Met andere woorden, het gaat supermooi. Iets waar de club bijzonder fier op is.
Echter is het eerste damesteam van Mariënberg op zoek naar een vrouw die redelijk wat ballen kan tegenhouden in de nabije toekomst.
Want de huidige keepster is er helaas mee gestopt en daarom is de ploeg op zoek naar een opvolgster.
Tuurlijk als je wilt voetballen ben je tevens van harte welkom, graag zelfs, maar specificiek is het Vrouwen 1 Elftal op zoek naar een jongere uitvoering van Sari van Veenendaal.
VR1_1a.jpg
Je hoeft niet zo lang als Sari te zijn. Alle afmetingen zijn bijzonder welkom, misschien kun je wel drie meter in de lucht springen en zijn alle hoge ballen voor jou.
Maar lijkt het jou wel, het is sowieso altijd hartstikke gezellig. Voor, tijdens maar vooral na de wedstrijden op zaterdag. Want onze vrouwen houden tevens van een goede 3e helft.
Wel eerst presteren in de twee voorgaande helften, maar dat snap je zelf ook wel.
Is jouw interesse gewekt. Mail dan naar [email protected]
Zorgen wij er voor dat jouw aanmelding bij de juiste persoon terechtkomt.
Wij horen graag van je.