Prins Sport Verlengt Bij Mariënberg!

20 november 2022 13:45

Tijdens de rust van de onvervalste kanaalderby tussen Mariënberg en Bergentheim verlengde Robert Prins namens Prins Sport haar gouden- en kledingsponsorcontract.

Al sinds mensenheugenis is de altijd sympathieke en enthousiaste Robert Prins trouwe sponsor van de roodzwarten, zoals bij zoveel sportverenigingen in de regio.
Prinssport.png
Prins Sport ademt sport.
Ze mogen zich dan ook terecht de nummer 1 sportzaak in de regio noemen.
Robert verbond zich met zijn handtekening opnieuw voor vijf jaar aan de club die huist op het Westerpark.
Natuurlijk ging het gepaard met de nodige dankbetuigingen van Jan Noeverman en Erik Zomerdijk van de sponsorcommissie van Mariënberg en een fraaie bos bloemen.
prtinssport_4.JPG

Mariënberg is bijzonder content met haar gulle sponsor. Niet alleen sponsort Robert de club middels zijn (financiële) bijdrage als gouden sponsor. Daarnaast is Prins Sport ook onze vaste kledingsponsor.
Elk elftal, zowel jeugd alsmede de senioren, lopen in kleding van Prins Sport!
Dat geeft éénheid en zorgt voor die mooie roodzwarte kleuren op het sportpark en ver daarbuiten.
Prins Sport heeft vestigingen in Hardenberg, Ommen en Dedemsvaart.
Prinssport_1.jpg

Onlangs verhuisde Prins Sport Hardenberg naar een groter pand naast de Hema.
Het is een prachtige winkel geworden waar je als ondernemer trots op mag zijn.
Loop er eens binnen als je voetbalschoenen zoekt maar ook voor je spaarzame vrije tijd ben je Robert en zijn team aan het juiste adres. Ze hebben namelijk een mooie collectie aan sneakers.
Meer dan sport alleen…
De laatste mode vind je bij Prins Sport aan de Voorstraat nummer 7 in Hardenberg .
Robert en Karin, nogmaals bedankt voor jullie reeds tientallen jaren aan sponsoring en voor minimaal de komende vijf jaar. Het wordt ontzettend gewaardeerd.