Nieuwe en reeds bestaande (bord)sponsoren bij Mariënberg!

8 oktober 2023 10:15

(Sponsorcommissie haalt weer mooie geldschieters binnen…)
Ondanks het feit dat Mariënberg dit seizoen een klasse lager speler weerhoudt het sponsoren er niet van om geld in de roodzwarte club te blijven steken.
Waar wij ze natuurlijk zeer erkentelijk voor zijn.
Want een club in goede gezondheid houden is tegenwoordig een hele onderneming.
De sponsorcommissie had onlangs weer goed nieuws m.b.t. tot nieuwe en reeds bestaande sponsoren.

JR Tuinadvies sponsort al jaren het 3e elftal en verzorgt de aankleding van ons terras.
Nu hangen ze ook met een nieuw bord aan de ballenvanger op het hoofdveld.
Ze zijn goed zichtbaar. Voor een gedegen advies over je tuin en/of aanleg, onderhoud etc. moet je
bij deze heren zijn.
JR_Tuinadvies1.png
Compass Transport uit Hardenberg, gevestigd op bedrijventerrein de Broeklanden, heeft onlangs ook reclameborden langs het kunstgrasveld geplaatst.
Compass_transport1.png
Hofsink & Stoeten mestelwerken hebben verstand van mestelen maar ook kijk op voetbal.
Dat doet hun reclamebord nu ook aan het hoofdveld. Ze staan er keurig op.
Als je gaat voor vakmanschap en expertise moet je hen eens bellen.
Hofsink_en_stoeten.png
TB Kozijnen, ze zijn onze buren en dat is soms beter als een verre vriend, en ze hangen sinds dit seizoen ook mooi gebroederlijk aan de ballenvanger, tevens op het hoofdveld.
Houten kozijnen, ramen en deuren voor de juiste prijs.
Het is maar dat je het weet.
TB_Kozijnen.png
Koop lokaal, steun onze sponsoren en bel ze eens voor een offerte of bezoek hun website.
Want met onze sponsoren scoor je altijd, zeker met die sponsoren die weer keurig zijn te vinden langs ons hoofdveld en langs het kunstgrasveld.

Sponsoren, nogmaals van harte bedankt!