Nieuwe Bronzen Sponsoren voor Mariënberg!

26 november 2023 18:30

Voetbalvereniging Mariënberg blijft maar scoren op sponsorgebied.
Want afgelopen zaterdag tekende wederom twee trouwe sponsoren een nieuw contract wat hen verbindt als bronzen sponsor aan de Sponsorgroep van voetbalvereniging Mariënberg.

Houthandel Veneman, uw houtstek bij uitstek, aan de Noorderweg 64 in Geerdijk (Vroomshoop) en Horstra Makelaardij & Taxaties uit Hardenberg.
Gerjan Timmer namens Veneman en Johan Horstra waren voorafgaand aan de kanaalderby tussen Mariënberg en Bergentheim afgereisd naar het Westerpark, de thuis van de roodzwarte club.
Onder het toeziend oog van de sponsorcommissie werden de contracten ondertekend door beide heren en de voorzitter van de sponsorcommissie, Jan Noeverman.
IJ9A8480.jpg     IJ9A8484.jpg
Natuurlijk werden de bloemen niet vergeten voor het thuisfront. Men ging op de gevoelige plaat van fotograaf Gerrit Heine en één en ander werd bekrachtigd met een gouden handdruk!
IJ9A8493.jpg     IJ9A8489.jpg
Heren sponsoren, nogmaals van harte bedankt.
U kent ze vast wel, maar wij stellen ze nog even kort aan u voor:

Horstra Makelaardij & Taxaties.
IJ9A8503.jpg
Johan Horstra, eigenaar van Horstra Makelaardij & Taxaties, is al zo’n 20 jaar werkzaam in de makelaardij. Sinds 2003 heeft hij eigen makelaarskantoor in Hardenberg. Je komt het regelmatig tegen in Hardenberg en omgeving als er weer zo’n bord in de tuin staat.
Hij is gevestigd aan de Europaweg 1 en hij weet uitstekend wat er op de regionale markt speelt.
Johan woont er al jaren, kent de omgeving perfect en weet steevast de juiste kanalen aan te boren om de juiste match te vinden tussen koper en verkoper.
Zijn kennis en ervaring als NVM makelaar in deze regio zet hij graag voor je in om jouw huis te verkopen. Uit eigen ervaring weet ik dat hij zich uitstekend kan kwijten van zijn taak.
Onlangs verkocht hij het huis van mien oudste broer, tot grote tevredenheid.
Ook helpt hij je graag bij een aankoop van een huis en/of verzorgt hij graag een deskundige taxatie.
Hij is tevens al jaren getrouwd met Inge, die heel lang bij onze dames voetbalde, dus de band met het roodzwarte hart was er al snel en Johan was redelijk snel (ver)kocht aan onze club!

Veneman Houthandel / Hout- en bouwmaterialenhandel.
IJ9A8507.jpg
Bij Veneman Houthandel aan de Geerdijk, houden ze van hout!
Uw houtstek bij uitstek! Dat is niets te veel gezegd. Ze zijn bijna van alle markten thuis.
Ze leveren zoveel meer dan hout, uw bouwmaterialenhandel bij uitstek!
Ze hebben een breed assortiment in hout- en plaatmateriaal. Alles bijna uit voorraad leverbaar en met de zaagservice maken ze hout en plaatmateriaal op elk gewenst formaat.
Heb je weinig tijd om je materialen op te halen? Houthandel Veneman bezorgt jouw bestelling graag thuis of op de bouwplaats.
Bij Veneman grijp je niet gauw mis. Ze timmeren de laatste jaren behoorlijk aan de weg (Noorderweg).
Al jaren is Veneman een begrip in deze regio maar nadat de gebroeders Timmer (oorspronkelijk uit Beerzerveld – vlakbij het voetbalveld) houthandel Veneman overnamen onderging het bedrijf een ware metamorfose. Ze zijn mooi bij de tijd. Richard, Gerjan, familie en hun personeelsleden blijven onvervalst aan de weg timmeren. Stiekum zijn ze voor de club VKV maar je kunt het roodzwarte hart inruilen voor the Green Pride, roodzwart verlaat uiteindelijk nooit je hart.
Ze maakten zelfs, ooit – lang geleden, furore op de Mainbargse voetbalvelden.
Gelukkig hebben ze meer verstand van hout- en bouwmaterialen. Richard en Gerjan Timmer nogmaals bedankt voor de sponsoring.