Nieuwe Vrijetijdstenue’s 1e Elftal.

26 november 2023 19:15

Het eerste elftal van voetbalvereniging Mariënberg gaat als de brandweer!
Helaas werd de kanaalderby verloren, terecht overigens, maar de lach krijgen wij sowieso niet van onze roodzwarte gezichten.

Want het glas is de laatste maanden halfvol in plaats van halfleeg.
De sponsorgroep draagt daar financieel haar mooie steentje bij!
Jaarlijks mag de club een flinke zak met geld incasseren van de talrijke sponsoren die al jaren samen zijn ondergebracht in de sponsorgroep. Gouden, zilveren en bronzen sponsoren maken dat wij de club kunnen zijn die wij graag willen zijn.
Ze sponsoren de hele club niet alleen het eerste elftal.
Maar ze zijn wel verantwoordelijk voor de vrijetijdstenue’s wat onze heren voetballers voor en na de diverse voetbalwestrijden dragen. Representatief, wij komen goed voor de dag.
231125_nieuwe_vesten_1eaa.jpg
Afgelopen zaterdag mocht het eerste elftal nieuwe vesten in ontvangst nemen.
Sponsorgroep nogmaals van harte bedankt!
Iedereen loopt er weer keurig bij. Het eerste elftal is toch het vlaggenschip van onze club!