Presentatie en keuze ontwerp nieuw tenue v.v. Marienberg!

3 februari 2024 16:45

Volgend jaar worden alle teams van onze club via het kledingplan (en uiteraard sponsors) weer helemaal in het nieuw gestoken. Voor de nieuwe kledingcommissie een hele klus!

We zijn de voorbereidingen daarom ook al begonnen. Omdat we voor onze jeugd graag lange mouw shirts willen, moeten we kiezen voor een zogenaamd “special” shirt. Dit shirt moet zeer tijdig besteld worden, want het wordt helemaal geprint. Groot voordeel hiervan is dat we een geheel eigen ontwerp mogen aanleveren, waarbij heel veel mogelijk is.

We hebben André Hofsink gevraagd om te helpen met het ontwerpen van het shirt dat we de komende vier jaar gaan dragen. En hij heeft ons niet teleurgesteld! Maar liefst 17 (!) verschillende ontwerpen lagen afgelopen week op de tafel, de één nog mooier dan de ander! En daar ligt meteen het probleem: KEUZESTRESS! Want willen we het traditioneel houden? Brengen we moderne nuances aan, of kiezen we voor een te gek revolutionair ontwerp?

Daarom nodigen we iedereen uit die onze club een warm hart toedraagt om op donderdagavond 15 februari 21.00 uur mee te helpen het mooiste shirt te kiezen! André zal deze avond een presentatie geven en zijn ontwerpen toelichten. Iedereen kan daarna op een kaartje zijn/haar keuze aangeven. Zo krijgen we een goed beeld van de voorkeur van onze leden en kunnen we een breed gedragen keuze maken.

We rekenen op de komst van jullie allen!

Met vriendelijke groet,

Arjan Bolks