GEZOCHT: Trainer 2e Elftal v.v. Mariënberg

14 februari 2024 18:30

Wij zijn op zoek naar een trainer voor ons 2e elftal, met ingang van het seizoen 2024-2025. Ons 2e elftal is ingedeeld in de reserve 2e klasse en speelt de wedstrijden op zaterdag. De trainingsavonden zijn dinsdags en donderdags en het bezitten van een TC 3/UEFA C is een pré.

WAT ZOEKEN WIJ IN EEN TRAINER:

1. Je beschikt over communicatieve en sociale vaardigheden
  2. Je bent technisch en tactisch goed onderlegd
  3. Je hebt ervaring als trainer
  4. Je bent in staat om met een positieve instelling een goede en motiverende teamsfeer te creëren

WAT BIEDEN WE JOU:

1. Een passende vergoeding
  2. Een prettige en goede werkomgeving op een modern sportpark
  3. Een rol in een gezellige en hechte vereniging

Is jou interesse gewekt en herken jij je grotendeels in wat wij zoeken in een trainer? Of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Bas de Lange (voorzitter Technische Commissie) [email protected] of 06 222 868 12