Reanimatie/AED training.

11 april 2024 18:45

Afgelopen woensdagavond was het dan zover, de reanimatie/AED training voor de vrijwilligers van VV Mariƫnberg.
Deze avond werd mogelijk gemaakt door Bloemendal Arbo Adviesburo Vroomshoop.
Helaas is er weinig respons gekomen op de uitnodigingen, die verstuurd zijn in de diverse appgroepen voor deelname aan deze cursus. Dat is best jammer , gezien hoe groot ons leden bestand is en hoeveel vrijwilligers er zich wekelijks op ons sportpark het Westerpark begeven.

240410_AED_reanimatie_cursus_1a.jpg
Na eerst een stukje theorie doorgenomen te hebben ,onder het genot van een kopje koffie kon de training in de praktijk beginnen.
Het was een leerzame avond en de kennis voor de reanimatie en AED is weer goed opgefrist.
Deze 8 deelnemers kunnen in ieder geval binnenkort hun welverdiende certificaat in ontvangst nemen…..
Het is de bedoeling om dit jaarlijks terug te laten keren en een avond hiervoor in te plannen, denk er eens over na om ook mee te doen ….
Reanimeren en AED, je redt er levens mee!!!

240410_AED_reanimatie_cursus_2a.jpg