Mini’s v.v. Marienberg kampioen!

Marienberg Mini's 1

Voorwaarts V. Mini's 2

3 december 2022 9:30

221203_minis-vwaarts_085a.jpg
Na een onrustige week voor vele, waarin niet sinterklaas maar de kampioenswedstrijd voor spanning zorgde was het vandaag zover.
Mini’s v.v. Marienberg konden kampioen worden!
Sommige zaten er vanochtend om 6uur al klaar voor terwijl anderen wakker schrokken om 8.15, bang dat ze de kampioenswedstrijd zouden missen.
Maar niks aan de hand, om 9.30 stonden de toppers helemaal klaar en ingepakt om op deze ijskoude ochtend te gaan voetballen.
221203_minis-vwaarts_006a.jpg
De tegenstander voor vandaag was Voorwaarts.
221203_minis-vwaarts_005a.jpg
Van zenuwen was niks te merken, want na 2 minuten voetballen stonden ze al voor met 2-0.
Zo ging het een tijdje heen en weer en Marienberg voetbalde goed, ze wilden het zelfs nog even spannend maken want de 2-1 viel ook nog. Maar wederom hadden ze stalen zenuwen en scoorden ze door een eigen doelpunt, een doelpunt van Bram en een doelpunt van Lias de 5-1 binnen.
Na het ‘eindsignaal’  was de blijdschap goed te zien aan de koppies van deze mooie enthousiaste toppers van de mini’s.
Er werd zelfs een feestje gevierd op het veld.
Ze kregen na de wedstrijd een mooie medaille!
221203_minis-vwaarts_082a.jpg
Dik verdiend!
Lize, Sepp, Boet, Lias, Glenn, Sten, Gijs, Bram, Thomas en Kyan gefeliciteerd toppers.. en mensen, onthoudt deze namen.. hier gaan jullie in de toekomst nog vaak over horen! 😉